کلاف مبل خاطره استحکامی برابر با فولاد دارد

مدت زمانی که یک مبل دوام می آورد و شکل خود را حفظ می کند تا حد زیادی به کلاف مبل خاطره آن بستگی دارد و یک مبل باکیفیت همیشه یک مبل محکم و مستحکم دارد و هنگام نگاه کردن به قاب یک مبل این چیزی است که باید در نظر بگیرید.

بهترین قاب از چوب سخت خشک شده در کوره ساخته شده است و فرآيند خشك كردن در كوره تمام رطوبت چوب را از بين مي برد و آن را قادر مي سازد شكل و پايداري خود را در مدت زمان طولاني حفظ كند و قاب های ساخته شده از چوب سبز ممکن است با خشک شدن چروکیده یا ترک بخورند و چوب نرم می تواند به راحتی خم شود و بشکند، در حالی که چوب گره خورده مستعد ترک است.
در یک قاب با کیفیت، اتصالات مورد توجه ویژه قرار می گیرند و آنها چسب، رولپلاک و پیچ می شوند و گوشه ها با افزودن بلوک های تقویت کننده برای پشتیبانی و استحکام بیشتر تقویت می شوند.

کلاف مبل خاطرهکلاف مبل خاطره

به طور کلی، قاب های تخته سه لا و تخته خرده چوب پایین تر هستند، به خصوص اگر با منگنه ها در کنار هم قرار گیرند و لایه های اضافی تخته سه لا می تواند به تقویت قاب کمک کند، بنابراین همانطور که می بینید، ساخت و ساز به اندازه مواد اهمیت دارد و اگر باید مبل با قاب تخته سه لا انتخاب کنید، مطمئن شوید که حداقل 11 تا 13 لایه تخته سه لا داشته باشد.
پشتیبانی صندلی
تکیه گاه صندلی نیز جزء مهمی در تعیین کیفیت مبل است و در کنار قاب و پرکننده کار می کند و یک قاب مستحکم یک لنگر برای پشتیبانی مناسب از صندلی فراهم می کند و پر کردن آن را افزایش می دهد.

همیشه باید کیفیت تکیه گاه صندلی را با نشستن روی مبل قبل از خرید آن تست کنید و نباید آویزان شود و باید پشتیبان خوبی در صندلی و پشت داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.