سلستین بلور شفابخش و تسکین دهنده درد است

سلستیت در سه سطح فیزیکی، عاطفی و معنوی کار می کند و این سلستین بلور به عنوان یک شفابخش به کاهش درد و القای شادی کمک می کند و بیایید ببینیم که Celestite چگونه شما را شفا می دهد:

شفای جسمانی
از نظر فیزیکی، در ابتدایی ترین سطح سلولی کار می کند و در حالی که تأثیرات آن در این زمینه ممکن است مورد توجه قرار نگیرد، Celestite سلول ها را پرورش می دهد و مطمئن می شود که شما عاری از سموم و خطا هستید.

علاوه بر این، مردم از آن برای درمان بیماری‌ها و ناراحتی‌های چشم و گوش استفاده می‌کنند و به رفع مشکلات گلو و گوارش نیز کمک می‌کند و این بیش از هر چیز دیگری یک کاهش دهنده استرس است.

استرس عامل شناخته شده مشکلات گوارشی و همچنین بیماری های مختلف پوستی است و سلستیت که کاهش دهنده استرس است، به از بین بردن استرس کمک می کند که به نوبه خود به کاهش بروز مشکلات گوارشی و پوستی کمک می کند.

سلستین بلور

از آنجایی که سلستیت استرس و اضطراب را کاهش می دهد، اغلب مورد علاقه افراد مبتلا به مشکلات عاطفی مختلف است.

همچنین به کاهش رفتار اجباری کمک می کند، به این معنا که ممکن است به شما کمک کند در مواقع ناامید به سکون برسید.

سلستیت آرامش و صبر را به ما القا می کند، اهداف عالی مان را به ما یادآوری می کند و به ما در رسیدن به آن اهداف کمک می کند و آهسته و با حوصله کار می کند و در دایره بزرگتر و بزرگتر تابش می کند و پتانسیل روشنایی خود را نشان می دهد.

سلستیت به کاهش پچ پچ در ذهن ما کمک می کند، به ما یادآوری می کند که نفس بکشیم و استراحت کنیم، که همین دلیل است که بسیاری از تمرین کنندگان مدیتیشن از آن استفاده می کنند.

همچنین به افرادی که از تجربه چیزهای جدید می ترسند و به کسانی که از ترس های خاص (مانند عارضه هراسی) رنج می برند، شجاعت می دهد و سلستیت همچنین می تواند به افراد کمک کند بر رفتار اعتیاد آور و وسواسی خود غلبه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.