جوراب کالج ترک می تواند مانع جوش و ورم شود

شاید یکی از راه‌هایی که جوراب‌های فشاری برای شما مفید هستند، تحریک جریان خون به سمت بالا باشد و فشار اضافی این جوراب کالج ترک متناسب در اطراف پاها، مچ پاها و ساق‌های شما باعث می‌شود خون در رگ‌های پاهای شما به سمت قلب حرکت کند و احتمال انسداد را کاهش می‌دهد.

به عبارت ساده تر، جوراب های فشاری به کاهش احتمال ایجاد لخته خون کمک می کنند و فشار اضافی گردش خون بهتری را هم برای کسانی که همیشه روی پا هستند و هم برای کسانی که اغلب از آنها خارج می‌شوند، افزایش می‌دهد.

چه زمانی جوراب های فشاری بپوشیم
از قضا، هم افراد غیر فعال و هم آنهایی که بسیار فعال هستند می توانند از پوشیدن جوراب های فشاری سود ببرند. بیایید ببینیم که چرا این انواع متضاد قطبی به کمی فشار اضافی نیاز دارند.

در یک پرواز طولانی اگر در یک فضای بسته گیر کرده اید و نمی توانید ساعت ها راه بروید، جوراب های فشاری می توانند به کاهش خطر ابتلا به لخته خون کمک کنند.

جوراب کالج ترک

آنها در حال تبدیل شدن به یک کالای اصلی محبوب تر برای پروازها هستند و حتی افراد مشهوری مانند جسیکا آلبا نیز به پوشیدن آنها در سفر گواهی می دهند.
اگر بعد از جراحی در بستر استراحت هستید و اگر استخوان پای خود را شکستید یا اخیراً تحت عمل جراحی قرار گرفته اید که مانع حرکت شما می شود، جوراب های فشاری می توانند به کاهش رکود خطرناک در خون شما کمک کنند.

بیماران مسن اغلب از جوراب‌های فشاری یا جوراب‌های ساق بلند سود می‌برند، اما واقعاً هرکسی که حرکتش محدود است می‌تواند از پوشیدن یک جفت استفاده کند.

اگر پاها یا پاها ورم کرده اید و دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است ورم در پاها یا پاهای خود را تجربه کنید، بنابراین قبل از تشخیص علت، حتماً نظر متخصص را جویا شوید.

با این حال، افرادی که بازگشت ضعیف مایع از وریدهای پای خود دارند و دارای شرایطی مانند ترومبوز وریدی عمقی (DVT) یا آمبولی ریوی (PE) یا سایر اختلالات وریدی هستند، اغلب می‌توانند از جوراب‌های فشاری یا جوراب‌های ساق بلند بهره ببرند.
اگر واریس دارید و افراد مبتلا به واریس خون در دریچه های کوچک پشت سیاهرگ ها به جای جریان یافتن به قلبشان جمع می شود.

وریدهای واریسی بیرون زده می تواند بسیار دردناک باشد و جوراب های فشاری می توانند به جلوگیری از بدتر شدن رگ ها و تشویق حرکت بهتر به سمت بالا کمک کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.