تعبیه مدرن در فوم لوله 20 که میتواند خود را با شرایط آب و هوایی سازگار کند!

تلفات حرارتی از مشخصات درج پشتیبانی فوم لوله 20 چهار برابر کمتر از گیره‌های لاستیکی، پنج برابر کمتر از گیره‌های لوله فلزی و تنها یک دهم تلفات ناشی از پر کردن بلوک‌های چوبی بود.

تجزیه و تحلیل حرارتی نشان داده شده در زیر به وضوح نشان می دهد که هر دو گیره های فلزی و لاستیکی سطوح بیشتری از انتقال حرارت را به میله پشتیبانی فلزی می دهند.

در حالی که لوله بلوک چوبی از انتقال حرارت محدود به میله پشتیبانی می کند، گرمای بیشتری به دلیل خواص عایق ضعیف آن می تواند از سطح وسیع آن خارج شود.

در مقابل، درج های پشتیبان لوله عایق بندی شده Kooltherm مانع موثری برای از دست دادن گرما می شود.

فوم

با افزایش تمرکز بر کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و بهبود بهره وری انرژی، عایق کاری لوله های داخل ساختمان اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

اگرچه اغلب فراموش می شود، لوله های عایق داخل خانه شما نه تنها می توانند صورت حساب های انرژی شما را کاهش دهند، بلکه به گرم تر و کارآمدتر نگه داشتن خانه شما و جلوگیری از مشکلاتی که ممکن است پرهزینه شوند کمک کند.

لوله های عایق داخل خانه می تواند مزایای متعددی را به همراه داشته باشد و عایق لوله را می توان در لوله های گرم و سرد استفاده کرد.

در لوله های داغ، عایق لوله از هدر رفتن گرما به محیط اطراف جلوگیری می کند و دمای آب را حدود 2 درجه بالاتر از دمای بدون عایق لوله نگه می دارد.

این بدان معناست که انرژی کمتری برای گرم کردن آب مورد نیاز است که به نوبه خود هزینه قبوض آب و برق شما را کاهش می دهد.

در لوله های سرد از عایق لوله برای جلوگیری از یخ زدگی لوله ها در هوای سرد استفاده می شود.

یخ زدگی لوله ها می تواند باعث ایجاد چندین مشکل از جمله ترک خوردگی لوله ها، سیل و مسدود شدن سیستم های آب شود که رفع آنها می تواند هزینه بر باشد.

عایق کاری لوله بر روی لوله های سرد به ویژه در دیوارهای بیرونی، فضاهای گرم نشده مانند شیروانی و در کاربردهای زیرزمینی که لوله ها بیشتر مستعد یخ زدگی هستند و دسترسی به آنها سخت تر است، اهمیت دارد.

عایق کاری لوله باعث افزایش دمای لوله می شود و میزان تاثیر شرایط آب و هوایی بر آنها را کاهش می دهد که این امر احتمال یخ زدگی لوله ها را کاهش می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.