گزنه سفید که می تواند سم عقرب را خنثی نماید

با این حال، با وجود چنین واکنش هایی، مصرف گزنه در صورت خیساندن در آب بی خطر است و شما می توانید چای گزنه سفید را خودتان با رشد و برداشت برگ ها با مخلوط کردن با آب داغ تهیه کنید و از طرف دیگر، می توانید چای کیسه ای گزنه خریداری کنید.

چای گزنه با نام علمی “Urtica dioica” از گیاهان گزنه گرفته می شود و گزنه گیاهانی علفی هستند که در سرتاسر برگ ها دارای کرک های گزنده هستند که هنگامی که گزنه با پوست تماس پیدا می کند، می تواند باعث احساس خارش و سوزش شود و در برخی موارد، بثورات ممکن است در نتیجه ایجاد شوند.

همچنین می‌توانید برگ‌های گزنه را به شکل کپسول مصرف کنید (مانند بسیاری از بهترین مولتی ویتامین‌ها برای مردان و زنان)، یا مانند اسفناج، برگ‌های جوان گزنه را با بخارپز کردن بخورید.

گزنه سفید

از نظر تاریخی، مصریان باستان از گزنه برای درمان آرتروز و کمردرد استفاده می‌کردند که در این مقاله به هر دوی این موارد خواهیم پرداخت و علاوه بر این، رومن‌ها برای گرم نگه داشتن گزنه‌های گزنه را روی پوست خود می‌مالند.

انواع مختلفی از چای گزنه مانند چای گزنه و نعناع وجود دارد که فواید خاص خود را دارند و این مقاله به زودی در مورد این موارد عمیق تر بحث خواهد کرد و بیایید ابتدا به این سوال پاسخ دهیم که “چای گزنه برای چیست؟”

اکنون که ما به تعریف چای گزنه و برخی از تاریخچه آن پرداختیم، بیایید به برترین فواید چای گزنه OriGym نگاهی بیندازیم!

اولین بار در لیست فواید چای گزنه این است که می تواند به کاهش التهاب کمک کند و التهاب یک پاسخ بدن به آسیب یا عفونت است و زمانی که سیستم ایمنی بدن شما برای مبارزه با عفونت یا رفع آسیب وارد عمل می شود، معمولاً ناحیه ای از بدن شما متورم به نظر می رسد.