کوفته ماهی پخته شده

کوفته ماهی یک غذای دوم خوشمزه است که به عنوان پیش غذا نیز عالی است! اینها کوفته ماهی کاد خوشمزه، نان، تخم مرغ، پنیر، جعفری خرد شده هستند. در دستان خود گرد کنید و در نهایت در آرد سوخاری بغلتانید. یک فضای داخلی لطیف و خوش طعم با عطر دریا را تصور کنید که در یک نان ترد و طلایی پیچیده شده است. در دو کلمه: کوفته ماهی فوق العاده خوشمزه

ماهی

همچنین یک دستور العمل سریع و آسان است. به سادگی ماهی کاد را بخارپز کنید یا از مقداری کاد در فر استفاده کنید، حتی از روز قبل عالی! آن را بچرخانید و همه مواد را مخلوط کنید! پس از پختن نان، می توانید انتخاب کنید که آیا آنها را در روغن فراوان سرخ کنید یا کوفته های ماهی پخته شده خود را درست کنید.

سبک تر اما به همان اندازه خوشمزه! زیبایی این دستور غذا این است که می توانید به تنوع های زیادی جان بدهید! یا از ماهی دلخواهتان استفاده کنید: مانند ماهی کاد، فیله سوف، کف پا، ماهی انگز، ماهی، اره ماهی! یا از مخلوطی از ماهی های باقی مانده از ماهی باس در نمک، یا از ماهی ماهی پخته شده در فویل استفاده کنید! بازیافت آن با سلیقه آنها همچنین بسیار راحت هستند زیرا می توانید آنها را از قبل آماده کنید، آنها را در یخچال نگه دارید و فریز کنید! گلوله های ماهی که هم سرد و هم گرم عالی هستند، هم به عنوان غذای دوم یا هم به عنوان صرفه جویی در شام با یک غذای جانبی خوب به انتخاب شما، از سیب زمینی پخته گرفته تا سالاد، سبزیجات، ایده آل هستند! یا به عنوان پیش غذا، فینگر فود! یکی مثل آب نبات دیگری را می کشد! بچه ها هم آنها را دوست دارند.

تعداد برای 25 عدد

400 گرم ماهی کاد (یا ماهی کاد، باس دریایی، کف پا، بلغور، سوف، شمشیر ماهی، ماهی یا ماهی دیگر یا مخلوطی از باقی مانده ماهی)
100 گرم خرده نان
1 عدد تخم مرغ
2 قاشق غذاخوری پارمزان یا پکورینو
1 قاشق غذاخوری بزرگ کیپر نمک زدایی یا زیتون سبز یا سیاه (اختیاری)
کمی جعفری تازه یا آویشن یا سبزی معطر به انتخاب شما
آرد سوخاری برای پخت نان
روغن برای سرخ کردن یا 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون خالص برای پختن در فر
نمک

ماهی

چگونه کوفته ماهی درست کنیم

ابتدا ماهی کاد یا ماهی قزل آلا انتخابی را حدود 15 دقیقه بخارپز کنید. در صورت تمایل آنها را در فویل ببندید و در فر 180 درجه به مدت 15 تا 18 دقیقه بپزید.

در همین حال، خرده نان را در آب خیس کنید، آن را خوب فشار دهید، آن را در یک کاسه خرد کنید.

سپس استخوان های ماهی را جدا کنید، آن را در ظرف نان خرد کنید، نمک، پنیر، جعفری ریز خرد شده، تخم مرغ، کیپر را اضافه کنید. با دست ورز دهید تا مخلوط نرمی به دست آید.

در نهایت، کوفته‌هایی را به اندازه دلخواهتان درست کنید: بزرگ‌تر، اگر می‌خواهید به عنوان غذای اصلی سرو کنید، کوچک‌تر اگر برای پیش‌غذا در نظر گرفته شده‌اند.