کارفرمایانی که در ادارات جعبه کمک های اولیه ونوس را به کارکنان خود هدیه میدهند!

مقررات بهداشت و ایمنی 1981 وظایفی را بر کارفرما و افراد خود اشتغال تحمیل می‌کند تا تسهیلاتی را فراهم کنند که جعبه کمک های اولیه ونوس را به کارمندان در صورت آسیب دیدگی یا بیماری در محل کار ارائه دهند. در اکثر موارد، کمک های اولیه آموزش دیده و واجد شرایط باید کمک های اولیه را انجام دهند.

این مقررات همچنین کارفرمایان را ملزم می کند تا کارکنان را از ترتیبات کمک های اولیه آگاه کنند. این موضوع آنچه را که کارفرمایان و کارمندان باید در مورد ارائه کمک های اولیه در محل کار اتصال بدانند، پوشش می دهد.

جعبه

کارفرمایان وظیفه دارند:

برای کارکنان برای دریافت کمک های اولیه تدارک دیده شود.

تجهيزات و امكانات كمكهاي اوليه كافي و مناسب را فراهم كند.

تعداد کافی افراد مناسب برای ارائه کمک‌های اولیه به کارکنانی که در محل کار آسیب دیده یا بیمار می‌شوند را فراهم کنید.

در صورت غیبت کمک‌های اولیه، شخصی را تعیین کنید که مسئولیت تأسیسات و تجهیزات کمک‌های اولیه را بر عهده بگیرد

کارکنان را از مفاد کمک های اولیه، از جمله محل تجهیزات، امکانات و پرسنل آگاه کنید.

کارمندان باید:

مراقبت معقول از سلامت و ایمنی خود و سایر افرادی که ممکن است تحت تأثیر کارشان قرار گیرند. با ترتیبات ایمنی و بهداشت کارفرما همکاری کند.

اداره بهداشت و ایمنی توصیه هایی را برای کارفرمایان در زمینه ارائه کمک های اولیه در طول بحران همه گیر ویروس کرونا صادر کرده است.

کووید-19 یک بیماری عفونی جدی است که توسط سویه جدیدی از کروناویروس ایجاد شده است که در اواخر سال 2019 در چین ظاهر شد. اولین موارد عفونت در ژانویه 2020 در بریتانیا ظاهر شد. سازمان بهداشت جهانی در ماه مارس یک بیماری همه گیر اعلام کرد. زمان اولین مرگ و میر در بریتانیا ناشی از ویروس.

ویروس از طریق تماس نزدیک، عمدتاً از طریق قطرات که هنگام سرفه یا نفس کشیدن فرد آلوده پخش می شود، منتقل می شود.

علائم اصلی عفونت کووید-19 تب، خستگی، سرفه خشک جدید و مداوم و از دست دادن یا تغییر حس چشایی یا بویایی طبیعی است. اکثر افراد بدون نیاز به درمان خاصی بهبود می یابند. با این حال، درصد کمی می تواند به طور جدی بیمار شود و دچار مشکل در تنفس شود. این امر به ویژه برای افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند، برای افراد مسن و برای کسانی که دارای بیماری های طولانی مدت هستند، مانند دیابت، سرطان و بیماری مزمن ریوی خطرناک است.

کمک های اولیه به سه دلیل اصلی در طول همه گیری همه گیر مورد توجه قرار گرفته است. اول، نرخ بالای غیبت بیماری خطر کاهش پوشش کمک های اولیه را ایجاد کرده است. ثانیاً، آموزش برای کمک‌های اولیه واجد شرایط مختل شده است. ثالثاً، خطر انتقال کووید-19 به کسانی که کمک های اولیه را ارائه می دهند وجود دارد.