نبات خوردن طول عمر بیشتر

در این مطالعه مصرف آب نبات فله با طول عمر بیشتر همراه بود. مردانی که زیاده‌روی می‌کردند تقریباً یک سال بیشتر از افرادی که از خودداری می‌کردند، تا سن 95 سالگی عمر کردند.

ما در مطالعه خود نتوانستیم بین مصرف آب نبات زعفرانی اصل شکر و شکلات تفاوت قائل شویم. یک توضیح قابل قبول برای مشاهدات ما ممکن است وجود فنل های آنتی اکسیدانی در شکلات باشد. یک تکه شکلات 41 گرمی حاوی تقریباً همان مقدار فنل است که یک لیوان شراب قرمز، و مصرف الکل، در حد اعتدال، خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب را کاهش می دهد. شواهد مستقیم در مورد خواص آنتی اکسیدانی شکلات نیز وجود دارد. فنل مشروب کاکائو می تواند گونه های فعال اکسیژن را مهار کند و همچنین عملکرد سیستم ایمنی را تعدیل کند.

متأسفانه، مصرف بیشتر آب نبات زعفرانی قم با کاهش تدریجی مرگ و میر مرتبط نبود. کمترین میزان مرگ و میر در میان کسانی بود که 1 تا 3 بار در ماه آب نبات مصرف می کردند و در بین افرادی که این عادت را سه بار یا بیشتر در هفته انجام می دادند، بیشترین میزان مرگ و میر را داشت. با این حال، افرادی که آب نبات گیاهی مصرف نمی کنند، همچنان بالاترین میزان مرگ و میر را داشتند. مانند بسیاری از چیزها در زندگی، به نظر می رسد اعتدال بسیار مهم است.

  • منابع:
    1. Comment

  • تبلیغات: 
    1. سیم کشی با کابل مفتولی الکترونیکی
    2. رشته سوپ مناسب سبد غذایی
    3. رشته سوپ کلاسیک خوشمزه
    4. توت فرنگی یک محصول نقدی بسیار مغذی و مفید