ماهی سرخ شده اسیدهای چرب را از بین می برد

ماهی یک مکمل سالم با فواید فراوانی است که به طور منظم مصرف شود. Tuba Örnek، متخصص تغذیه و رژیم غذایی در مرکز بهداشت آنادولو، که گفت: ماهی که مهمترین منبع پروتئین رژیم غذایی مدیترانه ای است که اساس زندگی سالم است، یکی از ضروریات زندگی با فواید بسیاری برای سلامتی است.

وی گفت: ما می توانیم از سلامت مغز، قلب و عروق و چشم محافظت کنیم، می توانیم سیستم عصبی خود را تقویت کنیم. ماهی همچنین اثر کاهش LDL و تری گلیسیرید دارد. همچنین مطالعات قابل اعتمادی وجود دارد که نشان می دهد مصرف منظم ماهی از بسیاری از انواع سرطان محافظت می کند.

ماهی

ارزش ماهی از محتوای بالای اسیدهای چرب امگا 3 ناشی می شود.با تاکید بر اینکه ماهی سرشار از ویتامین های A، D، K و B و همچنین ید، سلنیوم، فسفر، منیزیم و روی است که عملکرد بسیار مهمی در بدن دارند. بادی، توبا اورنک، متخصص تغذیه و رژیم غذایی در مرکز بهداشت آنادولو، گفت: “با این حال، تقریباً یک فروشگاه محصولات طبیعی است. این محتوا ارتباط نزدیکی با این واقعیت دارد که ماهی انگز در شرایط طبیعی خود زندگی می کرد.

به عنوان مثال، ماهی اضافه می کند. امگا 3 با تغذیه از جلبک ها به بدن او می رسد، بنابراین در هنگام خرید ماهی، ترجیح دادن ماهی های دریایی که در محیط طبیعی خود تغذیه می شوند بسیار مهم است.

ماهی را نباید با سرخ کردن خورد

با توجه به یافته‌های تحقیقاتی کنونی، توصیه می‌شود 2 تا 3 بار در هفته مصرف شود تا بیشترین بهره را از ارزش‌های تغذیه‌ای ماهی گرفته شود. توبا اورنک، کارشناس تغذیه و رژیم غذایی می گوید: “در اینجا مشکلی وجود دارد که نیاز به توجه دارد. شاید بتوانید هر چند وقت یک بار ماهی را سرخ کنید تا فرار کنید. اما در این صورت امگا 3 وارد بدن شما را فراموش کنید. سلامتی، بهتر است ماهی را در فر یا کبابی بپزید و مصرف کنید.» با توصیه پزشک می توان از داروهایی مانند کپسول های حاوی اسیدهای چرب امگا 3 برای ماه های تابستانی که نمی توانیم ماهی قزل آلا مصرف کنیم یا برای کسانی که ماهی مصرف می کنند استفاده کرد. اصلا نمی توان ماهی مصرف کرد.

ماهی

خرید میگو زنده

اگر ماهی تازه نیست، نباید آن را با لبنیات مصرف کرد.

توبا اورنک، متخصص تغذیه و رژیم غذایی، که می گوید اگر ماهی تازه نیست، لبنیات را نباید همراه با ماهی مصرف کرد، گفت: «ماهی کهنه قبلاً سلامت ما را خراب می کند و وقتی با لبنیات مصرف می شود، ما تحت تأثیر قرار می گیریم. خیلی جدی تر. هنگام خرید ماهی مراقب باشید؛ “چشم ها باید روشن، پوست تنگ و باله ها صورتی باشند.