فوم سقفی شاهرود که در مکانیکی کاربرد دارد!

در دنیا فوم سقفی شاهرود به عنوان سقف شناخته شده است. بیشتر فوم لاستیکی از پلیمر مصنوعی تولید می شود.
به نوبه خود، آنها مواد پر هزینه و غیر قابل تجدید هستند.

لاستیک طبیعی به عنوان یک شناخته می شود مواد سازگار با محیط زیست و خواص مکانیکی عالی را تضمین می کند.

تایلند برترین کشور جهان در سال 2019، برترین کشوری بود که حدود 31.5 درصد از مصرف NR را صادر کرد.

فوم

در جهان برای ترویج استفاده از NR، این تحقیق با هدف توسعه فوم مبتنی بر NR برای استفاده به عنوان یک تخته عایق حرارتی با این حال، NR به دلیل وجود، مقاومت کمی در برابر هوا و حلال دارد.

از یک پیوند دوگانه و به ترتیب فقط از هیدروکربن تشکیل شده است. برای غلبه بر این معایب و رسیدن به برخی الزامات خاص، تحقیقات بسیاری با ترکیب NR با سایرین انجام شده است لاستیک تخصصی مانند لاستیک مونومر اتیلن پروپیلن دی ان، لاستیک بوتادین.
EPDM به دلیل مقاومت خوب در برابر پیری در برابر مواد آب و هوایی از جمله اکسیژن، ازن، UV، آب، شناخته شده است.

گرما، با این حال، استحکام کششی مناسبی دارد. بنابراین، ترکیب NR با لاستیک EPDM به دست آوردن بسیاری علایق محققان به دلیل ترکیبی از خواص مفید آنها.

برخی از محققان دریافتند که این ترکیب به دلیل عدم تطابق فاز، و میزان درمان را نشان می‌دهد مقدار دین، قطبیت و حلالیت.

علاوه بر این، از مطالعه اولیه ما، لاستیک فوم NR مخلوط شده با EPDM انقباض قابل توجهی نشان داد، بنابراین چگالی بالایی داشت.
برای استفاده به عنوان عایق حرارتی نامناسب بود. بنابراین، اتیلن وینیل آکریلات به نام از مواد لاستیک مانند و دارای ثبات ابعادی بالا، مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش و قابلیت پیری نیز استفاده می شود.

در کار قبلی گزارش شده بود که نوع و محتوای ماده دمنده همچنین نقش مهمی در چگالی، ساختار و خواص فوم داشت. علاوه بر این،Charoeythornkhajhornchai و همکاران، متوجه شدند که افزایش عامل دمنده باعث بهبود میزان درمان و بهبود می شود.