فوتبالیست معروفی که برای خود بیل مکانیکی طلا خرید

با حذف زنجیر، کابل، شیار، درام، کلاچ اصطکاکی، چرخ دنده و موتورهای بالابر، طراحی آن بسیار ساده و با قطعات کم کار شد. سادگی به عملکرد آن گسترش یافته است. چهار سیلندر توسط دو اهرم کنترل می شد و حرکت دست مهندس روی هر اهرم دقیقاً و فوراً در سطل تکرار می شد.

با پیش‌بینی بیل‌های کاملاً چرخشی که در قرن بیستم ظاهر می‌شدند، ایستگاه مهندس روی تراکتور بیل دار به جای قرار گرفتن روی چهارچوب اصلی سفت و سخت مانند سایر بیل‌های راه‌آهن، با دیپر تاب می‌خورد. به جای طناب یا اهرم، از پدال پا برای ریختن سطل استفاده می شد.

کیلگور همچنین اقتصاد عملیات بیل را به بازار عرضه کرد. سیلندرها به بخار کمتری نیاز داشتند، بنابراین سوخت و آب کمتری نسبت به سایر بیل‌ها داشتند،لازم به ذکر است قیمت بیل مکانیکی صفر کیلومتر با خبر باشیم  زیرا ماشین‌آلات کمتری برای تغذیه وجود داشت. مهندس تمام عملکردهای دستگاه را اجرا می کرد، جایی که یک بیل معمولی به یک خدمه دوم نیاز داشت تا دیپر را کار کند در حالی که مهندس همه چیز را اجرا می کرد.

کیلگور به تولید دو بیل راه آهن با ظرفیت های 1-1/4 و 2-1/2 یارد با طراحی Direct-Acting معروف است. آنها همچنین بیل های چرخ کششی مستقیم 1-1/4 یارد ساختند. خندق بخار برای حفاری خندق های زهکشی برای احیای زمین و آبیاری. و لایروبی دیپر. همانطور که مفاهیم آن پیشرفته بود، بیل بکهو مستقیم کیلگور با موفقیت بسیار محدودی روبرو شد.

انجمن تجهیزات ساخت و ساز تاریخی (HCEA) یک سازمان غیرانتفاعی 501(c)3 است که به حفظ تاریخچه صنایع ساخت و ساز، لایروبی و تجهیزات معدن سطحی اختصاص دارد. با بیش از 4000 عضو در بیست و پنج کشور، فعالیت های ما شامل انتشار یک مجله آموزشی فصلی به نام Equipment Echoes است.

بهره برداری از موزه و آرشیو تجهیزات ساختمانی ملی در بولینگ گرین، اوهایو؛ و میزبانی نمایشگاه کاری سالانه تجهیزات ساختمانی بازسازی شده. عضویت انفرادی در ایالات متحده آمریکا و کانادا 32.00 دلار و در جاهای دیگر 40.00 دلار آمریکا است.جالب است که از قیمت بیل بکهو صفر تبریز با خبر باشیم  ما به دنبال توسعه روابط در صنعت تولید تجهیزات هستیم و برای دانشجویان مهندسی و مدیریت ساخت و ساز بورسیه تحصیلی ارائه می دهیم. اطلاعات در www.hcea.net یا از طریق تماس با شماره 419-352-5616 یا ایمیل info@hcea.net در دسترس است.

  • منابع:
  1. The First Hydraulic Excavators
  • تبلیغات:
  1. فرش های اکریلیک مناسب مکان های شلوغ
  2. چرا نمی توانیم در مدرسه سویشرت بپوشیم؟
  3. کمبود خواب نه تنها باعث افزایش خستگی و خواب آلودگی می شود
  4. معلمان دانش آموزان را بدون سویشرت شناسایی می کنند.