شیلنگ پایین رادیاتور پراید که در کشتی نیز مورد استفاده قرار میگیرد!

شیلنگ هایی که مایعات ماشین شما را منتقل می کنند از دو لایه لاستیکی با یک لایه پارچه در بین آنها ساخته شده اند. شیلنگ پایین رادیاتور پراید عبارتند از:

شیلنگ های رادیاتور و بخاری – این شیلنگ ها مایع خنک کننده را به موتور و هسته بخاری منتقل می کنند.

شلنگ سوخت – همانطور که از نام آن پیداست، این شیلنگ بنزین را از باک به موتور منتقل می کند.

شیلنگ فرمان برق – پمپ برق فرمان را به چرخ دنده فرمان متصل می کند.

شیلنگ

تسمه تایم شما برای ایمنی و قابلیت اطمینان وسیله نقلیه شما ضروری است.  بنابراین اگر فاصله کافی برای تعویض تسمه تایم را طی کرده اید، به نفع شماست که خودروی خود را در اسرع وقت تعمیر کنید.

در Automotive Specialty Services، ما خدمات تعویض تسمه تایم قابل اعتماد را برای طیف گسترده ای از مدل ها و مدل ها ارائه می دهیم.

در خدمات تخصصی خودرو، ما به خود افتخار می کنیم که تعمیر و نگهداری خودرو قابل اعتماد است. هنگامی که برای تعویض تسمه تایم خود به ما مراجعه می کنید، ما با نهایت دقت به جزئیات به این کار نزدیک می شویم.

هدف ما نه تنها برآورده کردن، بلکه فراتر از انتظارات شماست و ما سخت کار می کنیم تا نرخ های خود را بدون کاهش کیفیت یا خدمات معقول نگه داریم.

وسیله نقلیه خود را فقط به کسی اعتماد نکنید. در UNITED AUTO GROUP، ما به رضایت شما اختصاص داده ایم. برای تعویض تسمه تایم امروز با مرکز خودروی ما تماس بگیرید یا به آن مراجعه کنید.

شیلنگ های رادیاتور و مایع خنک کننده برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد موتور شما حیاتی هستند. با گذشت زمان و استفاده، شیلنگ ها شکننده و ضعیف می شوند.

منتظر نباشید که رادیاتور یا شلنگ خنک کننده از کار افتاده که شما را سرگردان کند.