شوینده تونر پس از گذر 100 مرحله مورد تایید قرار گرفت!

پیدا کردن یک شوینده صورت که ناخالصی ها را به آرامی لایه برداری می کند، بسیار مهم است و ما به دنبال مواد لایه بردار مانند اسید فنولیک، بنزوئیل پراکسید، یا شوینده تونر در غلظت های کم هستیم و همچنین مهم است که از فرمول های حاوی الکل اجتناب کنید، زیرا این فرمول ها به مرور زمان پوست را خشک می کنند.

از آنجایی که شوینده های کف کننده صورت بسیار عمیق به منافذ نفوذ می کنند، پارک هشدار می دهد که این مواد پتانسیل این را دارند که پوست را کمی خشک و خشک کنند.

شوینده

بنابراین، علاوه بر برخی از گزینه‌های کف‌کننده، گزینه‌های ژل، صمغی، و لایه‌بردار را نیز برای کسانی که متوجه می‌شوند پاک‌کننده‌های کف‌کننده با پوستشان همخوانی ندارند، قرار داده‌ایم.

پارک و فریلینگ هر دو پاک کننده کف کننده صورت CeraVe را توصیه می کنند و استفاده از آن برای انواع پوست، از جمله چرب، ایمن است و فریلینگ می‌گوید: «من این محصول را دوست دارم زیرا فرمول آن دارای سه سرامید ضروری برای پاکسازی پوست بدون از بین بردن آن است.

 

او خاطرنشان می کند که سرامیدها سد بیرونی پوست را در طول زمان ترمیم می کنند و از آسیب و پیری قابل مشاهده جلوگیری می کنند و شستشوی صورت همچنین حاوی اسید هیالورونیک بسیار مرطوب کننده به علاوه نیاسینامید است که پوست را آرام می کند.

اگر متوجه شدید که یک شوینده کف‌زا خیلی خشک می‌شود، پارک توصیه می‌کند که با فرمول‌های مختلف آزمایش کنید تا زمانی که یکی از آنها را پیدا کنید که برای شما مناسب باشد.

زایشنر همچنین از شوینده‌های کف‌دار صورت تمجید می‌کند و می‌گوید که «در مقایسه با لوسیون‌های پاک‌کننده یا مومیایی‌ کننده‌ها، روغن را به طور مؤثرتری از بین می‌برند».

او اغلب این شوینده کف کننده را از شرکت Neutrogena به بیمارانش توصیه می کند و این برای استفاده روزانه طراحی شده است و دارای “پلیمرهای اصلاح شده آبگریز” است که “به طور موثر آلودگی و چربی را بدون ایجاد اختلال در لایه بیرونی پوست تمیز و پاک می کند.”