شویز لباس فوق العاده مدیران آن را بیش از حد آشکار می‌دانند

کد لباس لینکلن، پوشاکی را که مدیران آن را بیش از حد آشکار می‌دانند، ممنوع می‌کند، با ممنوعیت خاصی بر روی بندهای اسپاگتی و تیوپ‌های تیوپی، قسمت‌های میانی یا دکلره‌های مشهود، وشومیز یقه کراواتی، دامن‌ها و شورت‌هایی که وقتی دست‌ها به سمت پایین کشیده می‌شوند از بند وسط بند نمی‌آیند. لباس های زیر (از جمله بند سوتین) نباید قابل رویت باشند و شلوار ساق دار ممنوع است. پوشش سر که برای مقاصد مذهبی نیست نیز مجاز نیست.

در بیشتر موارد، دانش‌آموزان موارد مشابهی از نقض قوانین طرز تهیه کیک ساده وانیلی در قابلمه را گزارش کردند، به طوری که زنان سفیدپوست و مردان سیاه‌پوست میزان کمی بالاتر و مردان سفیدپوست کمی کمتر گزارش کردند. این باعث می شود انتظار داشته باشیم که تخلفات مربوط به لباس پوشیدن با نمایندگی آنها در مدرسه مطابقت داشته باشد.

با این حال، وقتی به احتمال “کد” شدن دانش‌آموزان نگاه می‌کنیم (یعنی اینکه یک بزرگسال مدرسه از آنها بخواهد یک قهوه برای لاغری شکم و پهلو را درآورد یا بپوشاند)، تصویر متفاوتی را می‌بینیم (شکل 1 را ببینید). مردان سیاه‌پوست، زنان سیاه‌پوست و زنان چند نژادی به‌عنوان دانش‌آموزانی که گزارش کردند به‌طور نامتناسبی کدگذاری شده‌اند، برجسته هستند. از سوی دیگر، زنان سفیدپوست و مردان سفیدپوست احتمال کمتری داشتند که کدگذاری شده بودن را گزارش کنند.

اساساً، پاسخ‌های نظرسنجی نشان داد که دانش‌آموزان رنگین‌پوست به احتمال زیاد برای شکستن کد اندازه لباس بافتنی نوزاد کدگذاری می‌شوند، حتی اگر این کار را با نرخی مشابه دانش‌آموزان سفیدپوست انجام دهند. این عدم تناسب زمانی که به دانش‌آموزانی که تنبیه شده‌اند، که ممکن است مستلزم تعلیق، بازداشت یا فرستادن به خانه باشد، گزارش می‌دهند، چشمگیرتر است. در حالی که تنها 30 نفر از 384 شرکت کننده در نظرسنجی گزارش دادند که منضبط هستند، آنها عمدتا سیاه پوست و چند نژادی، مرد و زن بودند.

  • منابع:
    1. How dress codes criminalize males and sexualize females of color  

  • تبلیغات: 
    1. آشنایی با چند نوشیدنی که برای صبح زود مناسب است!
    2. تولید روشویی با ضایعات پلاستیکی!
    3. آیا با مصرف یک گرم پودر هسته خرما از طریق دماغ می توان آینده را دید؟!
    4. انبار کولر که در آتش سوزی سالم ماند!