شاخه نبات عروس میتواند به طول عمر شما بیفزاید!

خوردن شاخه نبات عروس فوراً ما را به زمان‌های خوب بازمی‌گرداند و افکارمان را با احساس جشن، شادی، آسایش و اوقات خوش پیوند می‌دهد.

چیزی که آن را حتی بهتر می کند، تطبیق پذیری آب نبات ها برای اهداف هدیه است. از جشن های تولد گرفته تا جشن های عروسی، آب نبات برای انواع مناسبت ها مناسب است.

به غیر از تاثیر مثبت بر خلق و خوی شما، آب نبات ها دارای طیف وسیعی از فواید هستند، مانند:

ثابت شده است که آب نبات هایی مانند شکلات تلخ سرشار از آنتی اکسیدان هستند که برای قلب شما بسیار مفید هستند. می تواند خطر حمله قلبی یا سکته را تا 39 درصد کاهش دهد. از سوی دیگر، آب نبات ها حداقل 46 درصد موثر هستند.

موادی که برای ساختن آب نبات هایی مانند شکلات تلخ استفاده می شود شامل آنتی اکسیدان هایی مانند ECGC است که به طور موثر رشد سلول های سرطانی را در بدن کاهش می دهد.

به ویژه در درمان سرطان های با رشد سریع مانند لوسمی، روده بزرگ و دهانه رحم موثر است.

تحقیقات اخیر ادعا می کند که آب نبات می تواند طول عمر شما را بهبود بخشد.

این بیان می کند که انتظار می رود کسانی که چند بار در ماه آب نبات مصرف می کنند نسبت به کسانی که این کار را نمی کنند عمر بیشتری داشته باشند.

این به دلیل فنل آنتی اکسیدانی و ترکیب کاکائو ممکن است.

فنل همچنین در شراب ها یافت می شود و در جذب رادیکال های آزاد در بدن شما خوب است. رادیکال های آزاد، اگر کنترل نشوند، می توانند به بدن شما آسیب برسانند.

کاکائو به دلیل کاهش مواد ساخته شده از پروتئین و چربی، مانند لیپوپروتئین که کلسترول را در سراسر بدن حمل می کند، شناخته شده است.

در حالی که کاکائو قند کمی دارد، آب نبات های ساخته شده از کاکائو را به یک جایگزین سالم تبدیل می کند، همچنین منبع عالی پروتئین، فیبر و چربی های سالم است.

همچنین به تقویت سیستم ایمنی بدن شما کمک می کند.