سگ نگهبان در مورد نحوه بزرگ کردن آن پرداخت

در این مقاله من نمی توانم به تمام آنچه شما نیاز دارید در مورد نحوه بزرگ کردن توله، نحوه اصلاح رفتار نامطلوب، نحوه تفسیر برخی رفتارها و غیره بپردازم. این یک کتاب کامل خواهد بود. بنابراین، در اینجا یک کتاب واقعی من است: ” سگ نگهبان حفاظت از دام: انتخاب، مراقبت و آموزش” توسط دیوید ای. سیمز و اوریسیا داویدیک. اگر سعی در پرورش و استفاده از سگ نگهبان دارید، خواندن این کتاب را به شدت توصیه می کنم.

وقتی شروع به استفاده از سگ نگهبان کردم، هیچ اطلاعی نداشتم. حتی با وجود اینکه بیش از یک دهه از رنو تی گله تربیت کرده بودم و از آنها استفاده می کردم، تربیت سگ نگهبان کاملا متفاوت بود.

من باید هرچه پیش می رفتم یاد می گرفتم و با آن اشتباهات و باورهای غلط زیادی به وجود آمد. با استفاده از دانش جدیدم، در طول سال ها تغییراتی ایجاد کردم. قابل توجه ترین تغییر آنها آموزش افسار است. در ادبیات اصلی که از دکتر گرین دریافت کردم، به صراحت بیان شده بود که تعامل انسانی باید به حداقل برسد.

دلیل آن این است که روبالشتی در صورت تماس بیش از حد با انسان، گله را ترک می کنند تا با آنها ارتباط برقرار کنند. دو سگ نگهبان اول من، گرترود و برتولد، واقعاً فاقد آن تعامل انسانی بودند. می‌توانستم آنها را با غذا وسوسه کنم تا به داخل کامیونم یا تریلری که آن را به سگ‌خانه تبدیل کرده‌ام بپرند. با این حال، من نمی توانستم آنها را در زمین باز لمس کنم و نمی توانستم آنها را با افسار راه بروم.

قیمت روفرشی کشدار ضدآب سوم من، یک اکباش به نام ایستا، کمی اجتماعی‌تر بود و می‌توانست آن را لمس و نوازش کند، اما هنوز به او آموزش بند نداده بود. اکنون من چهارمین سگ نگهبان خود را دارم، یک پیرنه بزرگ به نام سیمون.

  • منابع:
    1. Guardian Dogs for Sheep

  • تبلیغات: 
    1. کاناپه که به عنوان مبل، نیمکت یا چسترفیلد نیز شناخته می‌شود
    2. تغذیه لازم با شیره زغال اخته
    3. توت یک گیاه پر استقبال در درنیا
    4. روش های مختلف بازاریابی موفق که نمی دانستید