ساعت دیجیتال دیواری بزرگ که مانند یک دزدگیر از منزل شما محافظت میکند!

چگونه می توان یک ساعت دیواری خسته کننده را به یک ساعت دیجیتال دیواری بزرگ شگفت انگیز تبدیل کرد که نه تنها زمان را نشان می دهد بلکه با دقت کار می کند معجزه می کند!

با پیشرفت تکنولوژی و نیاز روزافزون به دستگاه‌های بهتر و هوشمند، ایده‌ای را ارائه کرده‌ایم که از اینترنت اشیا استفاده می‌کند که شامل یک ساعت دیواری با چشمی الکتریکی یعنی سنسور حرکت است.

ساعت دیواری به گونه ای طراحی شده است که برای کارکرد خود انرژی بسیار کمی مصرف می کند و با استفاده از ماژول Wi-Fi به اینترنت متصل می شود که کاربر را قادر می سازد از امنیت خانه خود مطمئن شود.

کوچکترین حرکت یک فرد بدون احراز هویت توسط ساعت قابل تشخیص است.

ماهیت این اکتشاف ساخت ساعت هوشمندی است که ماهر، هوشمند، قابل اعتماد و قدرتمند است و در عین حال با حداقل تلاشی که نه تنها زمان را نشان می دهد، بلکه ایمنی خانه را نیز تضمین می کند.

ساعت

در این مقاله برای شروع به توسعه زمانی سیستم های زمان بندی دیجیتال پرداخته می شود.

در ادامه، عناصر اساسی سیستم یعنی نوسان ساز، تقسیم کننده، درایور و نمایشگر توضیح داده شده است.

عملکرد هر مرحله از ساعت دیجیتال که در عمل استفاده می شود با کمک تصاویر مناسب شرح داده شده است.

ویژگی‌های ویژه ساعت‌های دیجیتال در مقابل ساعت‌ها که تمایزات را نشان می‌دهند در متن در سراسر متن برجسته شده‌اند. در پایان، روند جدید در ساعت های دیجیتال آورده شده است.

BSS VIJAYAN فارغ التحصیل B.Sc. مدرک تحصیلی از دانشگاه میسور در سال 1942. مدرک لیسانس I.I.Sc را از موسسه علوم هند، بنگلور در سال 1945 به پایان رساند.

به عنوان دولت مرکزی به ایالات متحده رفت. در سال 1946 دانش آموخته شد و مدرک فوق لیسانس M.S. در دانشگاه پیتسبورگ در سال 1948.

در سال 1949 به وزارت دفاع پیوست. تا زمان بازنشستگی به‌عنوان مهندس ارشد الکترونیک در سال 1978، مسئولیت‌های متفاوتی را در پست‌های آموزشی و مدیریتی در این بخش برعهده داشت.

از سپتامبر 1978 تا نوامبر 1982 به عنوان مدیر ارشد اجرایی در یک شرکت خصوصی در بنگلور در حال توسعه و تولید سیستم‌های زمان‌بندی الکترونیکی بود.

کار به عنوان مشاور در حیدرآباد. زمینه های مورد علاقه الکترونیک دیجیتال، ابزار دقیق و مدیریت نگهداری است.