رشد عجیب بذر ذرت در کشور چین که دنیا را شگفت زده کرد!

در این مقاله گزارشی از ذرت زرد، ترکیبات ذرت زرد، فواید ذرت زرد، بهترین انواع بذر ذرت برای کشت و نحوه پرورش گیاهان ذرت را در اختیار شما قرار می دهد.

محصولات غلات مهم به دلیل کاربرد فراوان و فراوانی تولید و در نقاط مختلف دنیا کشت می شود و گیاه ذرت از خانواده Poaceae است و گرده افشانی متقاطع می باشد یعنی اندام های نر و ماده جدا از هم هستند.

در یک گیاه، و گیاه ذرت قادر به تحمل تغییرات در شرایط محیطی است در اینجا گزارشی از ذرت زرد ارائه شده است.

بذر

بذر ذرت در دمای 9-7 درجه سانتیگراد شروع به جوانه زدن می کند، اما زمانی که خاک تا دمای 12-10 درجه سانتیگراد در عمق 10 سانتی متری گرم شد، کاشته می شود.

مشاهدات طولانی مدت نشان می دهد که در اوایل کاشت، زمانی که خاک در عمق کاشت به اندازه کافی گرم نمی شود، ظهور نهال ها به مدت 35-15 روز به تاخیر می افتد و آنها نازک می شوند.

طبق مطالعات متعدد، نهال های کامل ذرت در یک خاک متوسط ​​روزانه مشاهده می شود.

با توجه به نتایج آزمایشات در سراسر جهان، نسبتاً زودتر از موعد، اصطلاحات نوسانی را انتخاب کنید تا بهترین نتایج را در بازده داشته باشید.

کاشت دیررس منجر به کاهش قابل توجه عملکرد می شود، زیرا رشد شدید و تشکیل محصول همزمان با گرم ترین و خشک ترین دوره است که برای ذرت نامطلوب است.

مشخص شده است که ظرفیت جوانه زنی زمین همیشه کمتر از شرایط آزمایشگاهی است، زیرا نوسانات مکرر دمای خاک، عفونت قارچی و باکتریایی بر جوانه زنی تأثیر منفی می گذارد.

در نتیجه بخشی از بذرهای کاشته شده در خاک جوانه نمی زند. بنابراین، برای به دست آوردن تراکم بهینه کاشت، لازم است به بذرهای کاشته شده 5-10٪ کمک هزینه شود.

یکی از مهم ترین روش های استفاده کامل از خصوصیات بیولوژیکی هیبرید یا رقمی، تعریف مناسب تراکم بهینه است.

بر اساس تجربیات طولانی مدت در مطالعه تأثیر تراکم هیبریدهای کاشت، گروه‌های رسیدگی مختلف، مشخص شد که عملکرد ممکن است 15 تا 20 درصد در هنگام رشد ذرت در تراکم بهینه بهبود یابد.

تراکم کاشت در هکتار به ویژگی های رقمی هیبرید، گروه بلوغ، شرایط رشد منطقه رشد، رطوبت، تغذیه معدنی بستگی دارد.