رشته پلویی محلی که در مدارس برای آموزش بهتر مصرف میگردد!

راهنمای تدریس به عنوان یک متن برای معلمان عمل می کند. این یک مداخله ضروری برای کمک به معلمان در آموزش مؤثرتر این موضوع است، به ویژه از آنجایی که مطالب مربوط به CC و تولید رشته پلویی محلی همیشه کافی نیست.

هدف کلی این کمپین، استراتژی در مورد چگونگی ادغام صحیح درس های CSRA در برنامه درسی دبیرستان های دولتی در فیلیپین است. در ادغام CSRA در برنامه درسی، معلمان و دانش آموزان بازیگران کلیدی هستند. معلمان از روش های مناسب برای انتقال موثر درس های CSRA استفاده می کنند.

آنها همچنین باید به عوامل فشار توجه زیادی داشته باشند که می تواند برای آنها داخلی (علاقه زیاد، نوآوری) یا بیرونی (سیاست ها و محیط آموزشی کلی) باشد.

ماکارونی

از سوی دیگر، دانش‌آموزان، درس‌های CSRA را پردازش می‌کنند. برخی یا همه دروس بسته به ظرفیت و تمایل دانش آموزان با کشاورزان به اشتراک گذاشته می شود. ادغام مناسب شانس انتشار فناوری‌های CSRA را برای کشاورزان در مناطق روستایی، که بیشترین آسیب‌پذیری را در برابر اثرات سوء CC دارند، افزایش می‌دهد.

به طور خاص، این مقاله چهار هدف دارد: ابزارها/استراتژی‌های آموزشی مختلف را که باید مورد استفاده قرار گیرند، شناسایی کنند. عوامل فشار در یکپارچه سازی CSRA را ارائه دهید. ارائه عوامل برون زا که ممکن است یکپارچه سازی CSRA را تحت تاثیر قرار دهد. و انواع اطلاعاتی که احتمالاً توسط دانش آموزان به اشتراک گذاشته می شود را شناسایی کنید.

از 108 سایت کمپین، ما این تحقیق را در سه مدرسه انتخاب کردیم: دبیرستان ملی ملالاگ در سارگانی، دبیرستان کشاورزی و صنعتی لیبون در آلبای، و دبیرستان ملی کشاورزی کاتیل در داوائو اورینتال. مدارس به طور هدفمند و بر اساس سه معیار اصلی انتخاب شدند: موفقیت در اجرا، شواهد ادغام CSRA، و مکان (باید در یک جامعه برنج‌کار باشد).

پاسخ دهندگان همه دانش آموزانی بودند که به طور فعال در سه مدرسه مشغول بودند. مدارس هر کدام به طور متوسط 1000 دانش آموز داشتند. ما از مدارس درخواست کرده بودیم که کلاسی را معرفی کنند تا فعالانه در کمپین شرکت کند و در آن به تولید محصول به طور گسترده پرداخته شود.

خوشه‌بندی شده بر اساس رشته‌های تخصصی خود، 36 درصد از پاسخ‌دهندگان در زمینه تولید محصولات زراعی، در حالی که 64 درصد از شرکت‌کنندگان در زمینه تولید غیر زراعی بودند. حدود 26 درصد از پاسخ دهندگان مرد بودند که بیش از نیمی به طور مستقیم در کشاورزی مشغول بودند.