دستگاه فشار خون گلامور hl858na توسط این نابغه طراحی شد

دستگاه های جدیدتر مانند دستگاه فشار خون گلامور hl858na، سبک وزن، فشرده و قابل حمل هستندو  بسیاری از بیمارانی که مراقبت های خانگی دریافت می کنند، استفاده از دستگاه های الکترونیکی BP را که به صورت تجاری در دسترس هستند، انتخاب می کنند.

این دستگاه ها که اغلب ضربان نبض را نیز اندازه گیری می کنند، بدون استفاده از گوشی پزشکی، BP را اندازه گیری می کنند و یک کاف در اطراف بازو یا مچ قرار داده می شود یا به نوک انگشت متصل می شود و قرائت به صورت الکترونیکی برای بیمار نمایش داده می شود.

اگرچه استفاده از مانیتورهای الکترونیکی آسان‌تر است، اما اغلب خوانش‌های سیستولیک کمی پایین‌تر از قرائت‌هایی که توسط یک عضو تیم مراقبت‌های بهداشتی به دست می‌آید ارائه می‌دهند، و قرائت‌های دیاستولیک آن‌ها اغلب کمی بالاتر از خوانش اعضای تیم مراقبت‌های بهداشتی است که بنابراین، قرائت های BP به دست آمده توسط یکی از اعضای تیم مراقبت های بهداشتی و قرائت های BP بدست آمده توسط مانیتور الکترونیکی باید برای ارزیابی دقت مانیتور خانگی مقایسه شوند.

دستگاه فشار خون گلامور hl858na

یکی از عواملی که بر دقت نظارت بر فشار خون تأثیر می گذارد، اندازه کاف است و کاف های BP که خیلی کوچک هستند، فشار خون را بیش از حد تخمین می زنند، در حالی که کاف هایی که خیلی بزرگ هستند، فشار خون را دست کم می گیرند و همه مانیتورهای الکترونیکی BP خانگی دارای اندازه‌های کاف قابل تعویض نیستند، که نظارت بر BP در خانه را پیچیده‌تر می‌کند.

خطرات فشار خون بالا و علائمی که نشان دهنده نیاز به نظارت بر فشار خون است را برای بیمار و خانواده توضیح دهید.
به محض اینکه نیاز به نظارت بر فشار خون در خانه مشخص شد، آموزش را شروع کنید و به بیمار آموزش دهید که فشار خون خود را حتی اگر در محدوده طبیعی باقی بماند، کنترل کند.
چندین تظاهرات را انجام دهید و اطمینان حاصل کنید که بیمار یا خانواده تظاهرات بازگشت را انجام می دهند.
اطمینان حاصل کنید که بیمار و خانواده توصیه‌های پزشک برای رژیم درمانی، از جمله اثرات نامطلوب بالقوه و تداخلات درمان‌های