حوله پالتویی بچه گانه یک کودک را مانند ستاره سینمایی نمود

چرا نوزادان به حوله کلاهدار نیاز دارند؟
همیشه راهی برای لذت بردن از کارهای روزمره با کودکتان وجود دارد، و حوله پالتویی بچه گانه می تواند حمام را به یاد ماندنی کند و اگر فکر نکرده اید که برای کودکتان یکی را تهیه کنید، برای کشف فواید آنها به ادامه مطلب مراجعه کنید، و شاید بخواهید یک مجموعه کامل را سفارش دهید!

کودک را گرم نگه می دارد
حوله های کلاهدار برای گرم نگه داشتن کودک شما پس از حمام حباب دار فوق العاده هستند و پارچه اضافی که به عنوان هود عمل می کند در به حداقل رساندن قرار گرفتن بابا در معرض سرما مؤثر است زیرا آنها به راحتی سرد می شوند – به خصوص در ناحیه گردن و سر که در آن نوزادان عمدتاً گرما را حفظ می کنند و حوله کلاهدار Riff Raff ما فوق العاده جاذب است و آب را از بدن کوچولوی شما خارج می کند و به این ترتیب کودک پس از هر حمام احساس گرما و آرامش می دهد.

حوله پالتویی بچه گانه

زمان حمام را سرگرم کننده می کند
اگر کودک شما قبلاً اسباب‌بازی خواب ریف راف خود را برای برنامه‌های خواب خود دارد، چرا کمی جادو به جلسات حمام او نیز اضافه نمی‌کنید؟ کودک خود را حباب کنید و سپس با یک کاراکتر حوله کلاهدار دنج که با اسباب بازی خواب Riff Raff آنها مطابقت دارد، آنها را خشک کنید و بستن آن‌ها به دور دوست مورد علاقه‌شان بعد از دوش گرفتن یا کلاس شنا می‌تواند به آنها کمک کند احساس امنیت بیشتری داشته باشند و همچنین ارتباط مثبتی با حمام ایجاد کنند، بنابراین آنها همیشه مشتاق سرگرمی صابونی هستند!

چگونه می توان از حوله کلاهدار کودک استفاده کرد؟
حوله کلاهدار ما برای نوزادان، نوزادان و کودکان نوپا عالی عمل می کند و می توانید بلافاصله پس از حمام کردن کودک خود یا شنا کردن با آن در استخر از حوله کلاهدار کودک استفاده کنید و برخی از افراد حتی از یک حوله کلاهدار برای پیچیدن نوزاد خود در بیمارستان استفاده می کنند زیرا برخی از معاینات پزشکی نیاز دارند که نوزاد تمام لباس های خود را در بیاورد.