تخت بیمارستانی که حادثه شگفت انگیز آفرید!

هفته‌هایی که مردم در نهایت منتظر می‌شوند تا مراقبت‌های مناسب در دسترس باشد، آنها را بیشتر نهادینه می‌کند و هر شانسی را برای بازگشت به خانه‌شان تقریبا غیرممکن می‌کند.

بیماران همچنین می توانند در هنگام بستری شدن در بیمارستان دچار عفونت شوند و به دلیل محیط ناآشنا و ضعف تخت تاشو یک نفره دچار زمین خوردن شوند.

استرین گفت که تاخیر در تخلیه می تواند از حدود یک هفته تا چند ماه متغیر باشد. استرین گفت: این یک نگرانی بزرگ هم برای بیمارانی است که قربانی این حادثه هستند و هم برای سایر بیمارانی که نمی‌توانند به تخت‌های بیمارستانی که به آنها نیاز دارند بروند.

پروفسور مارتین گرین، مدیر اجرایی Care England، گفت که تأثیر شخصی بر مردم فراتر از اندازه گیری است.

او گفت: «آنچه می‌بینیم این است که [ترخیص‌های دیرهنگام] اغلب منجر به وابستگی افراد به مراتب بیشتر از آنچه در صورت ترخیص مناسب انجام می‌شد، می‌شود،» و افزود که این می‌تواند برای خود فرد آسیب‌زا باشد.

او گفت که مشکل عمده ای که بر مراقبت های اجتماعی تأثیر می گذارد کمبود بودجه است. گرین گفت: «برخی از مقامات محلی 6 پوند در ساعت برای مراقبت 24 ساعته، سه وعده غذایی در روز، حمایت از افرادی که دارای بسیاری از بیماری‌های همراه هستند، پرداخت می‌کنند. “چطور ممکن است؟”

دیکین موافقت کرد. پول کافی از دولت از طریق مقامات محلی برای پرداخت هزینه های مراقبت اجتماعی جریان ندارد. و این بر دستمزدی که ارائه دهندگان مراقبت می توانند به کارکنان خود ارائه دهند، تأثیر می گذارد.

سخنگوی وزارت بهداشت و مراقبت های اجتماعی گفت: “ما در حال سرمایه گذاری 500 میلیون پوند بودجه اضافی برای تسریع ترخیص ایمن بیماران از بیمارستان و استخدام و حفظ کارکنان مراقبت بیشتری برای حمایت از افرادی هستیم که دیگر نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارند.

NHS همچنین در زمستان امسال معادل 7000 تخت دیگر ایجاد می کند که بیمارستان ها را قادر می سازد تا بیماران را سریعتر درمان کنند، از جمله با استفاده از نظارت از راه دور برای ارائه مراقبت در خانه یا جامعه.