با استفاده از زعفران کیلویی ۱۴۰۱ رنگ موهای خود را تغییر دهید

زعفران کیلویی ۱۴۰۱ با ارزش ترین ادویه دنیاست. ساختارهای زرشکی، نخ مانند و رنگ طلایی که در درون آنها وجود دارد، واقعاً افسانه است. زعفران از گل Crocus Sativus می آید و معمولاً به عنوان زعفران زعفران شناخته می شود.

به طور معمول مشهود است که این ادویه برای اولین بار در یونان برداشت شد و به دلیل خواص دارویی آن مورد احترام بود. در حقیقت، در اساطیر یونان چندین اشاره به گل کروکوس وجود دارد.

امروزه زعفران ممتاز عمدتاً در ایران کشت می شود و در برخی از مناطق فرانسه، اسپانیا، ایتالیا و هند نیز موجود است. زعفران یک ادویه لطیف است که به دقت با دست برداشت می شود و این چیزی است که آن را بسیار ارزشمند می کند. یک پوند زعفران می تواند بین 500 تا 5000 دلار آمریکا هزینه داشته باشد.

پس از این، احتمالاً فکر می کنید وای، این محدوده قیمت بسیار گسترده ای برای همان مقدار است. بله و دلیلش هم چند درجه بودن زعفران خالص است. و دانستن در مورد هر نوع بسیار مهم است تا بتوانید هنگام خرید آنلاین زعفران اصل تصمیمی آگاهانه بگیرید.

زعفران

بیایید نگاهی به چهار نوع زعفران ایرانی بیاندازیم:

پوشال
پوشال کم‌هزینه‌ترین گزینه در بین انواع زعفران ایرانی است. زیرا فقط حاوی آن پایه زرد و نارنجی کلاله است (به این قسمت گل سبک گفته می شود). این سبک حاوی زعفران بسیار کمی است و دارای حداقل خواص دارویی یا فواید آشپزی است. علاوه بر این، رطوبت بالایی نیز دارد، به این معنی که ارزش پول خود را کاهش می دهید.

سرگل
سرگل قسمت کوتاه و چاق در بالای کلاله است که حاوی مقداری خرده است. این کاملا قرمز رنگ است و به صورت پودری عالی عمل می کند. معمولاً سرگل به دلیل خاصیت رنگ آمیزی در آشپزی محبوب است. برای استفاده روزمره و در رستوران ها ایده آل است زیرا عطر و رنگ بسیار خوبی ارائه می دهد.