اسباب بازی وودی و باز که میتواند با کودک به صورت هوشمند مکالمه کند!

هرچه اسباب بازی وودی و باز ساده تر باشد، کودکان باید از تخیل و توانایی های حل مسئله خود برای تعیین نحوه بازی با آن استفاده کنند.

به عنوان مثال، یک بلوک چوبی ساده را می توان برای اهداف مختلف بازی استفاده کرد در حالی که یک تلفن وانمود شده را فقط می توان به یک روش استفاده کرد.

اسباب بازي با انتهاي باز اسباب بازي است كه مي تواند به طرق مختلف مورد استفاده قرار گيرد و نحوه استفاده دقيق از آن را به كودكان پيشنهاد نمي كند.

اسباب بازی

نمونه‌های خوب اسباب‌بازی‌های باز شامل مجموعه‌های آشپزخانه بازی، مجسمه‌ها، بلوک‌ها و قطارها و ماشین‌های اسباب‌بازی است.

این نوع اسباب‌بازی‌ها به کودکان انگیزه می‌دهند که خلاق‌تر و انعطاف‌پذیرتر باشند و به روش‌های مختلف بازی کنند. آنها همچنین تمایل دارند توجه کودکان را برای مدت زمان طولانی تری جلب کنند.

غیرواقعی: اسباب بازی غیرواقع گرایانه، اسباب بازیی است که فقط شبیه چیزی در دنیای واقعی نیست. این نوع اسباب بازی ها باعث ایجاد خلاقیت و حل مسئله بیشتر در کودکان می شود.

آنها همچنین اغلب از کودکان می خواهند که با دیگران در مورد چیستی و کاربرد آن صحبت کنند.

به عنوان مثال، یک حیوان اسب شاخدار ممکن است مکالمات بیشتری را در مورد کارهایی که اسب شاخدار می تواند انجام دهد و خلاقیت بیشتری در بازی تحریک کند.

محققان همچنین دو نوع اسباب بازی را شناسایی کردند که به نظر می رسد که به شدت به بازی با کیفیت بالا مرتبط است:

بلوک‌ها: به عنوان مثال می‌توان به لگو، بلوک‌های چوبی، کاشی‌های مغناطیسی و غیره اشاره کرد.

مینیاتورها: به عنوان مثال می توان به افراد کوچک، حیوانات یا وسایل نقلیه اشاره کرد. این نوع اسباب‌بازی‌ها کودکان را تشویق می‌کنند تا به بازی‌های وانمودی و بازی‌های مشارکتی با دیگران بپردازند.

پایان بسته یعنی شروع و پایانی برای بازی با این اسباب بازی وجود دارد. برخی از نمونه ها عبارتند از یک پازل، یک کتاب، یا هر بازی با هدف.

اینها می توانند برای کمک به توجه کودکان و یادگیری نحوه کار برای رسیدن به هدف مفید باشند.

یک اسباب بازی با انتهای باز را می توان به روش های مختلف و بدون پایان مشخص بازی کرد. به عنوان مثال می توان به بلوک، آینه و عروسک اشاره کرد.